21 AUGUSTI

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket de senaste dagarna, men det är svårt att hinna med. Den här veckan har varje dag sett ut så här:
Skola 8.10 - 1.30
Träning 2.30 - ca 6 (beror på vart vi är)
Middag med familjen vid 7 och sen göra alla läxor.

Dem börjar verkligen inte lungt, med nollning och annat kul, första dagen i skolan så fick jag 3 läxor.

Hade ett engelska test i går också, med ca 180 ord, så skulle man kolla på ett annat papper där betydelserna stod, hade hört ca 5 ord som jag trodde att jag visste vad de betydde men de var tydligen fel för det fanns inte på pappret.

Hade ett fysiktest i torsdags också, doktorn sa att jag var perfectly healty, så nu är jag officiellt med i crosscountry laget :D
Har precis kommit in efter att ha sprungit 2 miles under en himel utan moln, snacka om att det var varmt.

Imorgon ska jag prata med Natta på skype, längtar redan :) <3
Men nu ska jag äta frukost, och kanske ta en sväng med 4-hjulingen :D

See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0