4-WHEELER

Idag tog jag en joggingtur med Sqwa och städade också en utav deras många lador.
Jag och Dannyl spelade lite vollyboll och sen åkte vi in till skolan för att få våra scheman. :)

1 periode: PE                 MR. Johnson
2 periode: ADV BIOL      MR. Widick
3 periode: 21st MKT       MRS. Young
4 periode: ACCT l          MRS. Young
5 periode: ENG 11         MRS. Utterback
6 periode: ART              MR. Olson
7 periode: AM HISt        MR. Young
8 periode: TRIG            MRS. Beck

Men ska byta MRS. Youngs läktioner mot Study Hall och Geografi.

Har också varit ute med 4-hjulingen idag med Dannyl, åkte på alla deras marker och så. Det är väldigt stort ska jag tala om!! Det kändes som om vi hade åkt hur länge som helst och vi var fortfarande inte i närheten av där deras mark slutar.

Men nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av 90210 innan jag går och lägger mig.
Känns lite tragiskt att säga att om 24 timmar har jag haft min sista sommarlovsdag år 2010, och om 48 timmar har jag haft min första skoldag i USA.

PS. Bilder kommer imorgon! LOVAR!!

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Kan man få lite översättning på ämnena på schemat tack. :-) Kul med fyrhjuling! Duktig du är som håller igång och springer trots värmen.

Många pussar o kramar

2010-08-17 @ 06:10:22
Postat av: natalie

bra att du lovar att lägga ut bilder ;) längtar att få se lite bilder på gården som inte blir att se ut som legobitar eller ett suddigt pussel ;) <3

2010-08-17 @ 18:04:48
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Livet leker för dig,underbart, puss---mormor

Hej, min raring! Det är så härligt att få hänga med

Tänk att du är i det stora landet over ther och att jag får läsa om saker som händer så långt borta, det är inte många av mina kompis-tanter som får va`

med om liknande.Kram från din lyckliga mormor.

2010-08-17 @ 19:19:52
Postat av: Pernilla Villa Holm

vem är dannyl?

kul med fyrhjulingen, du verkar ha det bra därborta :'), vilket är bra!

2010-08-20 @ 15:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0