FAMILJEN!!

Då var man hos familjen, dem är jätte snälla :) Dannyl och Bell har fixat mitt rum målat och grejat, jag älskar de :)
Igår träffade jag hur många personer som helst men jag kommer bara ihåg vad en heter, alla namnen gick bara in och sen ut igen för jag var så sjukt trött, får väl fråga vad de heter när jag träffar dem igen ikväll.

Ikväll ska jag med Bell och Adie till nått ställe och träffa alla i min skola. Jag har minsta klassen någonsin! 9 tjejer och 2 killar ;) med andra ord ännu mindre än vad jag läste på internet. Helt sjukt, men nu tror jag iallafall att jag ska vara med i track laget, (men vi får se) och Cheri skulle kolla med fotbollslaget åt mig :)

Igår spenderades hela dagen på ett flygplan eller en flygplats, mellan halv 3 NY tid till halv 5 NE tid.

I torsdags spenderades dagen med att gå på brooklyn bridge, åka bår vid frihetsgudinnan och sen shopping i lower Manhattan.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad kul!!!! Track är springning va? Eller friidrott? ;)

2010-08-07 @ 18:01:06
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0