FÖRSTA HELA SKOLDAGEN

Då var första riktiga skoldagen avklarad och så klart avslutades dagen med en cross country träning :) Alla gjorde en riktigt bra träning vi sprang ca 7 miles vilket är ca 11 km. Efter det åkte jag med Kingsley och Bryn till Dairy Queen för att käka lite glass, så gott det var :D

Får läxor varje dag i skolan vilket inte är det roligaste men på 21st Mkt ska vi göra en PP om en entreprenur (stavning?), jag ska göra om Ingvar Kamprad, han som grundade IKEA. Vi fick små lappar att skriva lite fakta på och efter halva lektionen så sa hon att hon ville ha in lapparna för att se vad vi skrev på dem, jag hade skrivit på svenska så nu får jag spendera ett tag på att översätta allt... :(

Nu är matten, biologin och engelskan klar iaf :) bara översättningen kvar och sedan äre sängen som gäller.
Det känns dock lite tragiskt att när jag vaknar för att gå till skolan så har många av er redan slutat... :( ganska tragiskt måste jag säga.

See ya :)

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

... och vem är Kingsley och Bryn? Klasskompisar/ träningskompisar?? Eller... ? ;)

Ska bli kul att få ta del av din presentation av Kamprad, ett bra val tycker vi.

Du kan ju trösta dig med att du inte behöver gå upp när vi går upp :)

Puss o kram

2010-08-24 @ 21:51:39
Postat av: Livet leker för dig,underbart, puss---mormor

Hej, Lisa, bra att höra att du har kommit in i skolgången nu och blivit bekant med dina skolkamrater. Jag tycker du är enastående duktig som har klarat av så mycket och så långt från mamma o pappa. Jag tänker på dig så mycket,ja jämt har jag dig i mina tankar.Var rädd om dig min älsklingsflicka puss o kram fr. mormor

2010-08-25 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0