FÖRSTA SKOLDAGEN... CHECK

Idag var första skoldagen, var lite lost först för man kan ju inte rutinerna, men det gick över ganska snabbt. Har väldigt bra schema för jag behöver inte ha alla böckerna med mig till varje klass för jag har skåpet precis brevid, man har ju bara 2 minuter på sig att ta sig från en klass till en annan. :)
Det var inget svårt att hitta lektionerna heller eftersom jag och Dannyl kollade upp alla klassrum jag skulle vara i igår.  Den här dagen var dock väldigt ihoptryckt eftersom vi bara går till 1.30 hela veckan :)

Engelska läraren är med barn och hade sin due date igår, vilket är bra för hon var jättesträng: man får inte gå på toa på hennes lektioner om man inte har förtjänat det, och massa andra konstiga regler. Inte bara jag tyckte att hon var konstig heller! 

Idag var första träningen med crosscountry laget också. Springa i ca 2½ timme i ca 30-35 grader C med den här fuktigheten är inte det roligaste ska jag ta och tala om! Men cochen är jättesnäll :) Andra cochen frågade om vi hade några bra brottare i Sverige som kunde åka till Eustis och var utbytesstudent så om någon är intresserad ;)

Guy Farmer är också på crosscountry laget (dem enda i vår klass) , vi är ca 15 pers så det är ganska många, fast några är från typ Elwood, eller nått sånt.

Men nu ska jag ner och äta :) 

See Yaa 


Kommentarer
Postat av: natalie

vad duktig du är att springa! nu förtjänar du nåt gott att äta ;)

men vad sjutton är due date? :o

2010-08-19 @ 14:30:24
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Pernilla Villa Holm

vad är crosscountry :)?

grym du är lisa i stora stora landet långt långt borta. <3

2010-08-20 @ 15:19:18
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:36:47
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0