FREDAG!!

Idag slutade vi kl 2.12 :) sen bar det iväg till Curtis direkt för ett tränings meet, förbättrade mig med 4 min och 10 sekunder :D
Spenderar min fredag kväll med att göra läxor känns ju sådär, har läxa i allt, och i am hist har jag 2 :(
Har precis tittat klart på filmen The last of  the Mohicans som jag ska skriva en 250 ords uppsats på till måndag...

Men imorgon blir en lite roligare dag hoppas jag, börjar med en mins 4 miles löpning och sen iväg till sjön med xc laget :)

Natta är de kl 5 din tid som gäller? :D

Men nu ska jag ta och plugga lite till...

See ya

Kommentarer
Postat av: natalie

ja jag tror att jag kan klockan 5! kanske eventuellt blir lite sen, men förhoppningsvis inte! :D vi syns och hörs hörru! <3

2010-08-28 @ 23:31:38
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0