NEW YORK CITY!!!

Idag åkte vi in till NEW YORK CITY!! hade en guide, var lite på upper side, middel town och lower side. Så hade vi lite fri tid att göra vad vi ville med, då åkte vi upp i rockafeller center, gick på 5th avenue, men främför allt...

VI SÅG EN INSPELNING MED GOSSIP GIRL OCH CHASE CRAWFORD!!! AAAAAAAHHHHHAAAA!!!

New York är så sjukt häftigt, kan inte fatta att jag är här, de är så sjukt maffigt. :)
Men rockafeller center är lika maffigt om inte maffigare än den högsta byggnaden man kan gå upp i i Shanghai ;) med andra ord VÄLDIGT maffigt ;) haha

Bilder kommer senare internet är så jobbigt man loggas ut hela tiden...    
                                                          
Hare bra i kalla Sverige så ses vi om några månader HAHA!! :D 


på rockefeller center!!



rockefeller center
 


Kommentarer
Postat av: natalie

:D du måste säga till mig sen vad du tycker om campen ;) hittills verkar du ju älska den ;)

hehe idag är det inte så kallt, solen skiner och inte ett moln på himlen :P <3

2010-08-05 @ 09:57:31
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu blev jag riktigt avundsjuk, se chace är ju fan drömmen! haha, ha det så kul där nere :-D / fanny niglis

2010-08-05 @ 13:28:45
Postat av: Natalie

Nu har jag varit in sjuttielva gånger här.. Vi väntar spänt på uppdateringen! Hur din värdfamilj är och hur Nebraska är! :) pusspårej <3

2010-08-07 @ 16:11:48
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0