TISDAG!!

Kom precis hem från XC träning, gick jättebra :) och med tanke på att jag varit sjuk så gick det ännu bättre :D På fredag är det första MEETet som gäller. tagga, tagga!!

Fick tillbaka min uppsats på filmen The last of the Mohicans idag också. Måste ju säga att det är ganska bra betyg när läraren tror att man tagit allt från internet, och det bara tog 30 min att skriva den :D A+ på den uppsatsen!! :D
Nu är det bara att plugga mera 3 prov den här veckan :(  Men på måndag är vi lediga för det är LABOR DAY!! :D :D  YEEY :)

Ni får ha det så kul i skolan på måndag allesammans :)

See ya


Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Grattis till det fina omdömet på uppsatsen!! Varit sjuk?? Du får inte träna om du inte är helt frisk, lova det!!

2010-09-01 @ 06:52:41
Postat av: natalie

KUL!! :D stolt på andra sidan havet.

considering att våran mentor är amerikansk tycker jag att hon kan införa labor day i sverige också! puss <3

2010-09-01 @ 15:42:07
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Lisa

H'r har jag gl;mt f;lja uppdateringen!!! :O

Ahhhhhh jag e ocks[ med i crosscountry och det e ju galet varmt att springa... Jag har tr'ningsv'rk 24/7 haha.

Forts'tt ha det b'st! Kram :)

2010-09-02 @ 15:45:29
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0