10-14-10

hej allesammans,
hade districts idag gick väldigt dåligt för min del men vi har 3 som ska till state, så det är bra :D
Fick dock en väldigt trevlig överraskning när jag kom hem... SVENSKT GODIS!! AWESOME :D
var tråkigt att säga hejdå till MV springarna men kommer iaf se några av dem när track säsongen börjar :D


trail riden var jättekul! valdigt mysigt att rida runt där i skogen men jag har inte så mycket mer att säga så nu får ni lite bilder därifrån :D

Greg

Dannyl och E.T

Leah & Cowboy


Sara och en mulåsna

neil & babe


McKenna

Kingsley, Chris, Savannah

Alexa & Kingsley

David & Shawn

hoppas ni fick vad ni ville ha :D om inte skriv så kan jag försöka fixa det.


SEE YA


Kommentarer
Postat av: natalie

jag fick inge häst, kan du fixa det? ;)



haha är jag förvånad över att dannyl gör så där på kortet? nej inte särskilt :D puss love you! <3

2010-10-15 @ 16:08:30
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: mamma o pappa

kul med bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-15 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0