10-16-10

Kl är nu 7.20 på morgonen och jag har redan pluggat Am. Hi i 1 timme. Är ganska stolt över mig själv. Nu har jag tagit min pause och ska snart fortsätta med lite andra läxor och göra mina chores.

Senare ska jag och Miranda iväg och kolla på hennes småbröder när de spelar fotboll (soccer) och sen ska i ha MOVIE NIGHT, så kommer kanske Britt också, för hon åker till nationals FFA på söndag :D

Iaf igår åkte vi till Laubys (Miranda), och åt och hade lite trevligt med dem. Då blev det lite bilder också. HURRA för mig xD


Miranda & Tigger

Colton


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Duktigt!!! S här ofta vill vi ha bilder. Sen vill vi se bilder på dig också. Eller vad säger ni andra blogg-läsare? :D

2010-10-16 @ 15:28:44
Postat av: natalie

lisa, det är nästan sjukt att börja plugga 06:20. eller nej förresten, det är sjukt! ;) ;)

och ja, håller med M & P! Fler bilder, och fler bilder på dig! <3

2010-10-16 @ 16:34:54
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0