10-17-10

Hej allesammans!
Har ni haft en bra helg?  Jag har haft en jättebra helg :D        

Igår åkte jag med Miranda och tittade på hennes bröder när de spelade fotboll, och sen så åkte vi till Gothenburg och tittade på NEBRASKA VS TEXAS. Nebraska var väldigt dåliga, de tappade 5 tuchdown.

Efter det så åkte vi hem till mig och tittade på filmer och åt lite svenskt godis :)   Vi tittade på The last song, Letters to Juliet, Fame och Dance movie.

Idag har det inte hänt så mycketpratde med Natta, PH och Amanda, trevligt trevligt. Så pratade jag med mamma och pappa också så klart.
På eftermiddan åkte vi och lastade på hö på flaket som vi ska ha till hästarna och korna i vinter.



SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: natalie

hihi gulligt! :)

du blir bättre och bättre på det här med bilder! det gillar vi ;)

2010-10-18 @ 10:59:01
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0