10-23-10

Hemma från Omaha, blev lite shopping, så nu har jag en klänning till winter formal :)

Igår vare state i Kearney, det gick ganska bra för EFMVXC, och jag hade en underbar tid med Rachel, McKenna och Katie :D

Upptäckte idag att jag verkligen har blivit country girl, för jag hatade att gå runt i Omaha, alldeles för mycket bilar, vägar och människor. HAHA

För er som undrar, halloween syns inte så överdrivet mycket här, but then again, de finns inte så mycket människor här. Det är lite pumpor på trappen utanför husen, det är i stort sätt allt.
Men i affärerna och på tvn är det betydligt mer, och inte bara halloween världigt mycket jul också.
Känndes väldigt konstigt att gå runt i t-shirt bland julpynt.

Min kära kusin Patrik fyller 30 idag, eller igår Svensk tid, men iaf kl är 20.00 här så idag. 
Iaf grattis till honom, hoppas du har haft en underbar 30års dag. 

Den här helgen är det bytesmarknad också, sitter här för mig själv och tänker tillbaka på allt kul man har haft under den helgen, speciellt allt korvsäljande med Denice :) 

Hoppas ni njuter av vintern ;)

SEE YA 


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Vill se dig med klänningen på. Är också nyfiken på vad winter formal innebär.

Kommer Borlänge vara för stort och tät befolkad för dig när du kommer hem?

2010-10-24 @ 10:56:25
Postat av: natalie

visa klänningen! :D

tycker att du ska gå trick or treat ;)

blev ett par twintips för mig på skidbytardagen ;)

2010-10-24 @ 12:32:35
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: denice

hihi, ja gud va roligt vi hade!! :)tider... ;) miss u <3

2010-10-26 @ 14:43:44
Postat av: Kusin Patric

Tack för gratulationerna Lisa. Hade en riktigt bra födelsedag. Ha det så fint i USA, ett land som föll mig i smaken när jag var där sist. Kramar

2010-11-01 @ 07:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0