10-30-10

Så, nu är kl 8.30 pm, och jag, britt, dannel, jeff, cheri, kerri, david, carter sitter och tittar på lady huskers volleyball game. Fotboll vare tidigare idag och vi vann över Missouri.

Tog som sagt en tripp till kearney idag med britt och dannyl för att köpa basketboll skor, och hittade ett par som var perfekta :D

Igår så blev det en girls night out :)   Jag, Britt och Miranda åkte till Kearney efter skolan för att göra lite shopping och bio, så blev det chinese också, gottgott :D

hoppas ni hade en trevlig lördag och får en trevlig söndag.

SEE YA!!


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Nu har vi ställt tillbaka alla klockor 1 timme, vintertiden är ett faktum. I Kiruna ser det ut som ett riktigt klassiskt julkort idag. I Funäsdalen är skidsäsongen igång, likaså i Trysil. Vi ska strax titta på bilderna från igår, sedan far våra halvtyska vänner söderut. Du får väl kolla fb sedan.

Får väl se om mormor får skypa lite mer med dig senare.

Puss

2010-10-31 @ 11:07:24
Postat av: farmor

Hej på dej Lisa. Sitter hos Carina o Peter och har just läst din blogg.Roligt att få läsa lite hur du har det.Peter har bytt till vinterdäcken på min bil och Carina och jag bhar varit på stan och shoppat.Snart ska jag köra hem till Berga.Så skönt att läsa att du har det bra! Kram Farmor

2010-11-01 @ 13:35:49
Postat av: Anonym

Hej på dej Lisa. Sitter hos Carina o Peter och har just läst din blogg.Roligt att få läsa lite hur du har det.Peter har bytt till vinterdäcken på min bil och Carina och jag bhar varit på stan och shoppat.Snart ska jag köra hem till Berga.Så skönt att läsa att du har det bra! Kram Farmor

2010-11-01 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0