10-4-10

sitter i skolan sa kan inte skriva med alla bokstaver men, men.

har varit lite daligt med uppdaterandet forra veckan men hade valdigt mycket att gora.
det var SPIRIT WEEK valdigt roligt vare, hade 2 xc meet ocksa, vilket gick ganska bra. I fredags vare HOMCOMMING vilket var valdigt kul, kommer bilder senare.
Dansen slutade vid 12 sa da akte jag, Miranda och Britt hem till mig och grillade marchmallows medan vi satt i bubbelpoolen. :D  Och sen sa sov Miranda over. 

I lordags gick vi och plockade skrap utefter vagen for 4-H som Dannyl ar med i. Nu kommer klockan ringa vilken sekund somm helst sa skriver senare. Hare bra alla dar hemma. :)


SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: natalie

jag började bli lite orolig om du hade glömt bort att du hade en blogg ;) love youuu! <3

2010-10-05 @ 17:17:20
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: melinda

åh, vad avundsjuk jag blir! kan du inte försöka lägga in lite mer bilder? från skolan och på dina vänner o så?



hoppas att du har det superbra! :-D

2010-10-05 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0