9-14-10

Var ju ett tag sen jag skrev, men har varit väldigt upptagen med annat :)

I lördags var jag på fotbollsmatch i Lincoln. Nebraska crnhuskers vs Idaho.   Så sjukt maffigt + att vi vann med 38-17 :D
 


Igår var det ännu ett xc meet :) killarna gjorde jättebra alla 6 i topp 13 och de vann lagtävlingen :)
Tjejerna kom 3a och 3 st i topp 15 vilket var ganska bra :)  Jag kunde dock inte gå imål för jag vricka foten när det var ca 1 mile kvar :( Och låg ca 17 när jag bröt...

Men på fredag är det ett till meet så då hoppas jag på att det går lite bättre :)

See ya


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Jösses vad folk. förstår att det var en stämning som heter duga!!! Njut av alla upplevelser. Du tycks ju ha så fullt upp med dem att du inte hinner uppdatera :D

2010-09-15 @ 21:58:33
Postat av: Marie-louise

Nä, just det, det är lite dåligt på uppdateringsfronten!

Men kul att se och höra, via skypen, att du har det bra.

Fast fler bilder vill jag/vi nog se!

Kram!

2010-09-17 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0