9-18-10

Hej alla!! :)
Idag åkte jag och min host dad och kollade alla kor, jag döpte en jättesöt kalv :) Efter det så åkte vi till Curtis för Dannyl och Cheri visade hästar där, tillsammans med lite annat folk som vi känner.
Snart kommer alla dem hit för att äta lite mat och ha lite roligt med oss :) JIPPIE
(har också ett nytt smeknamn... Rainman)

Hade xc meet igår igen, den här gången kunde jag komma imål också :) kom 16 och tjejlaget kom 1a medan killaget kom 2a så det var bra gjort :D

På måndag är det ingen skola, så skönt och sen börjar skolan kl 10 på onsdag. UNDERBART! :)
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

See ya :)


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Den där jättesöta kalven skulle man ju vilja se och även få veta vad du gav den för namn. Vore kul att få en förklaring till det nya smeknamnet Rainman också. Väntar med spänning. ;D

2010-09-19 @ 07:38:48
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg! Allt bra?

2010-09-19 @ 08:34:06
URL: http://angsanas.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Kan bara hålla med mamma o pappa igen

vill veta mer detaljer! Hihi

2010-09-19 @ 19:49:21
Postat av: Oscar

Rainman, syftar det till filmen med samma namn och Dustin Hoffmans karaktär så vet jag inte om Rainman är et bra eller dåligt smeknamn =)

Måste säga att Lisa var ett bättre namn än Oscar på kalven, med tanke på kön

2010-09-20 @ 08:03:45
Postat av: Anonym

Svar: Härligt att höra! Vad görs?

2010-09-20 @ 17:58:33
URL: http://angsanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0