9-20-10

Kl är nu 12.53 och jag sitter hemma och har ingen skola :) AWESOME!! snart bär det iväg till cross country träningen och ta lite kort för till tidningen för att vi vann det förra meetet.

Idag har det inte hänt så mycket, sovit pluggat och sovit lite till. i eftermiddag är det jh volleyball i Maxwell, vill dit och kolla men får se om jag kan ta mig dit efter träningen.

vet inte om rainman är ett bra eller dåligt smeknamn, och inte heller varför jag fick det men jag har det iaf :D
och ja Oscar, det var bra att jag inte döpte kalven till Oscar eftersom att det var en tjej, men vem vet jag kankse kan döpa en efter dig :)  Eller kanske en katt unge, vi har redan döpt tjejerna de heter natalie och ph :) och natalie är ganska tjock :) SORRY natta :P

Nu ska jag gå och göra lite nytta :)

SEE YA!!


Kommentarer
Postat av: natalie

haha! jag älskar't! :D

2010-09-22 @ 20:13:07
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Pernilla Villa Holm

haha vad sööt du är <3

2010-09-23 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0