FÖRSTA MEETET!!

Gjort första xc meetet idag, gick bra kom 29 av 50 sprang på 22 min så det var bra :D
Bra gjort Lisa att komma 28 av 106 :D nästa gång får vi båda ta medalj helt enkelt :)
Snart bär det iväg till Elwood för årets första fotbolls match, ser dock inte så ljust ut...
Vollyboll tjejerna förlorade båda sina matcher i helgen, xc lagen vann inte vilket vi har gjort 7 år i rad, hoppas killarna kan ändra på det :D

Ingen skola på måndag, så skönt :D

Kommer lite bilder från meetet senare.

btw alla älskar mitt svenska godis.

See ya


Kommentarer
Postat av: natalie

awesome lisa ! :D

haha oh noooo du kommer inte ha nåt godis kvar snart ;) <3

2010-09-04 @ 14:07:56
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Lisa

Duktigt!!!! :D Jag kom 5/70 i mitt andra meet så jag ska få medalj!!! \Sikta på det du också hihi! Springer ni också 2 miles?

Kram

2010-09-16 @ 15:10:20
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0