4-17-11

Igår var det PROM och det var riktigt roligt!!

Hade det jätte roligt, men nu ska jag ta och gå och lägga mig, för efter att ha varit vaken i 25 timmar i sträck och sen sova 3 timmar så är man ganska trött, men ska iaf ge er några bilder nu! ;)
Blommorna är betydligt svårare att sätta på aän det ser ut.
Jag o Shawn
Britt, Dannyl o jag
Shawn o jag med våran bil.
The Junior class!!
AFTER PROM!  en hypnotisör som underhållare 1 del av kvällen.
hypnotisören sa att de tittar på ett jätteroligt tv program
bowling
bowling
SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha vi hade också en hypnotisör på vår after prom igår! Jag var med bland "offren" men det funkade inte på mig ;)

2011-04-18 @ 03:19:31
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: Ewa

Åh vad fin du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-18 @ 06:26:02
Postat av: nataliegoesamerican

FAN vilken jävla heting du är lisa! :D haha all eyes on you?!

så himla vacker! <3

2011-04-18 @ 20:48:50
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad fin du är! och vilken fin klänning!

2011-04-24 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0