8-4-11

FREDAG!!
Så är det äntligen fredag igen, och ännu ett trackmeet är över. Idag så satte jag nytt person bästa i 100 m sprint. 14.5. Var dock långt ifrån mina rekord i 200 m och längdhopp.
I onsdags i McCook så gick det inte så jättebra för marketing, vi kom 11 av 12. Vi tyckte dock att vi gjorde ett bra jobb, men jag antar att vi inte gjorde allt för bra.
Men nu är kl. 20.15 och jag ska gå och äta och efter det så ska jag gå på en lååång date med min kudde, har varit vaken sen 5.40 imorse.
SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hehe det blev inte särskilt långt eftersom du snackade med mig vid tio i sju din tid ;)

2011-04-09 @ 18:23:12
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0