2-13-11

Det blev en ganska så lyckad helg den här helgen också.
I fredags, efter den sista basket träningen för all framtid, så åkte jag o Britt till Kearney för att titta på "no strings attached" väldigt bra film, den är vär att titta på. Och innan filmen så åt vi som vanligt chinese food!! så gott så gott. Köpte också ett par "track" skor, vill att track så

I lördags, så var det en fin dag, så jag bestämde mig för att ta en spring tur. sprang ca 2.5 miles, så skönt. När jag kom hem från det så fick jag lov att åka upp till mormor o morfar, för att hjälpa dem med datorproblem.
När allt det var fixat så var det bara att packa väskan för vi hade sista basketmatchen igår! YEY!
Efter matchen så tog vi med oss McKenna och åkte till Kearney för att titta på "the roommate" Den filmen kan jag också rekomender aatt titta på :) Sen så blev det lite shopping och jag köpte 2 par nya shorts :) längtar till sommaren!!

Idag så skulle jag vara i kyrkan kl 10, och säga "godmorgon" till alla som kom in genom dörrarna, sen så under gudstjänsten så läste jag lite. Sen så skulle vi (Luther leauge) servera mat till alla som hade varit i kyrkan.
Efter maten så var det dax att sätta sig i solen o sola lite :)

Nu har jag precis kommit hem från Dannyls basketmatch, men nu ska jag ta o hitta på nått annat o göra...

SEE YA!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Du verkar då ha fullt upp!! Härligt! Väntar nu på spänning på uppdatering av en amerikansk Valentine-day. Här har den gått ganska obemärkt förbi. ;-)

Ha det så bra. Puss o kram

2011-02-14 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0