2-17-11

TORSDAG!!
Idag var det sista dagen av skola den här veckan! :) det är nämligen state wrestling började idag o slutar på lördag, vi har en freshman som kvaliserade (stavning?). Iaf idag var också en basketmatch för oss, (varsity) och de förlorade idag, så idag blev den sista matchen i knightskläder för våra seniors.

Efter skolan så åkte jag o Britt hem till mig som vanligt, sedan kom Miranda också.
Efter att Britt hade åkt till matchen för hon spelade så kollade jag o Miranda på "Remember me" sedan så åkte vi till Cozad för att titta på basket matchen.

Träffade Stevie igen, så länge sedan man såg honom :) YEY!!
Imorgon så ska vi åka till Lincoln för att Dannyl har horsebowl, det är en tävling om vem som vet mest om hästar, så blir det lite shopping också! :) YEY!!

Var för övrigt riktigt fint idag också, shorts o tshirt once again =D

SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad kul att du skriver så ofta nu.

Kramar i massor

2011-02-18 @ 06:08:17
Postat av: Ewa

Vad kul att du skriver så ofta nu.

Kramar i massor

2011-02-18 @ 06:09:07
Postat av: natalie

kvalificerade* ;)

Din helg låter iaf kul! min består av plugg, plugg.... men jag ska iväg till Ikea med mor och far också, så det väger upp lite! kanske kan snacka på söndag? :D <3

2011-02-18 @ 15:52:50
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0