2-9-11

Idag har vi sen start, pga snön. det gillas!!
Igår ringde telefonen o skolan sa att det skulle bli sen start, och Dannyl var redan uppe så jag o Cheri bestämde oss för att skoja lite med henne.
Jag: Dannyl, skolan böjar kl 7 imorgon.
Dannyl: VA??
Jag: Ja, vi har haft för mycket snödagar så vi måste göra upp tiden vi missat.
Dannyl: Men då måste jag ju vakna kl 5 på morgonen!
    sen så sprang hon ner, o jag följde efter och pratade med Cheri.                                                                   

Jag: Jag tror att on faktiskt gick på det.                                                                                                     Cheri: Ja, jag tror det också.


Men nu ska jag gå o göra lite frukost.

SEE YA!!


Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha fan vad elakt! ;)

2011-02-10 @ 17:15:24
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Pernilla Villa Holm

hahah shyssst LISA :D !

2011-02-15 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0