1-18-11

Det var ju ett tag sedan som jag skrev här, o förlåt för det men har haft mycket att göra, det är alltid basketmatcher o annat som kommer i vägen, men iaf.

Hade 3 atcher förra veckan o mot arapahoe så satte jag min första 3 poängare i en match :) YEY!!
Mitt lag är nu 10 on 0 vilket betyder att vi vunnit 10 matcher o inte förlorat någon =D


Igår (måndag 17) var det martin luther king jr dagen, de flesta fick ledigt men inte min skola.
Idag, så blir jag hämtad från skolan vi 12 för vi ska flytta kossorna igen.
På fredag så är det Britts födelsedag, men vi har match då tyvärr,

Kan inte fatta att mitt år här nästan är över, jag vet att det är hela 4 månader kvar men de 6 första gick äldigt snabbt.   Om exakt 4 månader så gör min familj sig redo att åka hit, om jag känner min mor rätt så är hon klar, kanske bara det sista som amn inte kan packa förrens precis innan.   Min kära far å andra sidan har nog inte börjat än, men han har ju förtfarande 2 dagar kvar att göra det.

Det var ju ett tag sedan jag både la in bilder o skrev så ni får lite bilder nu för en bild säger mer än tusen ord ;)








Randys b-day



Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha, ha ang. dina föräldrars framförhållning har du nog alldeles rätt. Jag kommer vara klar i god tid (=2 dagar)inför vår trip till dig medan din far packar i sista stund. Men vi kompletterar varandra bra ;-) Jag har redan börjat fundera på vilka svenska presenter vi ska ta med.

Skolledigt för att flytta kossor?? Det har visst en riktig cowgirl av dig.

2011-01-18 @ 16:55:16
Postat av: Lisa

jag känner mina föräldrar bra ;)



Jag kan göra vad som helst för att få gå ifrån skolan, var dock mindre roligt att det började snöa kl 8 men det slutade när vi satte oss på hästyggarna så det var lungt :D

2011-01-19 @ 03:58:05
URL: http://lisanebraska.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag känner mina föräldrar bra ;)



Jag kan göra vad som helst för att få gå ifrån skolan, var dock mindre roligt att det började snöa kl 8 men det slutade när vi satte oss på hästyggarna så det var lungt :D

2011-01-19 @ 03:58:06
URL: http://lisanebraska.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag känner mina föräldrar bra ;)



Jag kan göra vad som helst för att få gå ifrån skolan, var dock mindre roligt att det började snöa kl 8 men det slutade när vi satte oss på hästyggarna så det var lungt :D

2011-01-19 @ 03:58:09
URL: http://lisanebraska.blogg.se/
Postat av: Ewa

Oj, vad tjatig du är ;-D

2011-01-19 @ 06:21:39
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hihi vad kul att få läsa mer! :D <3 och vad grym du är på basket nu då ;) och fett söt du är min fina vän, saknar dig så mycket!<3

2011-01-19 @ 15:06:36
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, tror min dator inte ville riktigt som jag ville ;)

2011-01-19 @ 23:22:08
URL: http://lisanebraska.blogg.se/
Postat av: Mikagunn

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-11-08 @ 11:00:17
URL: http://mikagunn.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0