1-19-11

Onsdag o ingen basket träning idag, har snöat o blåst hela dagen vilket i vanliga fall betyder SNÖDAG! men våran rektor tycker inte om att ställa in skolan. Iaf så 3e lektionen så trodde alla att de skulle vara skola fram till lunch o sen så skulle vi gå hem, men icke. Vi fick gå hela dagen ;( men där imot så fick vi inte åka till Farnam för att ha träning för rektorn så vi fick kakor o pratade om matcherna i helgen i ca 10 min för att sedan gå hem. Inget jag klagar på, o senare på kvällen fick vi ett samtal från skolan som sa att det blir sen start imorgon, inte helt fel!! :)

SEE YA!! bara 4 månader o 17 dagar till SVERIGE!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu blev man ju riktigt snopen .... long time - inga inlägg, sen plötsligt ... inlägg två dagar i rad!!

BRA!, så vill vi här hemma ha det! ;-)

Betyder den sista meningen att du längtar tills du ska hem?

2011-01-20 @ 06:22:53
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

WAY TO GO LISA! nu har du börjat fatta detta med bloggen tror jag ;) <3

men du, inte för mycket hemlängtan! alla finns här, precis som det var innan du åkte, och vi tycker lika mycket om dig fortfarande!<3

2011-01-20 @ 16:02:48
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag längtar tills att få komma hem, men vill inte riktigt åka här ifrån heller ;)

2011-01-21 @ 05:18:27
URL: http://lisanebraska.blogg.se/
Postat av: klara

Jag har spelat basket i 8 år i göteborg och tänkte åka till usa efter mitt första år på gymnasiet för att söka om en stependium där,

Så jag måste bara fråga lite om basketen i usa:

-tar de in nybörjare i skollagen?

-hur ser intagningen ut?

-har du spelat basket innan, isåfall, hur länge?

-är personerna i ditt lag seriösa och vill satsa?



Tack och btw, riktigt bra blogg!

2011-01-25 @ 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0