21-3-11

Så var det måndag igen och nästan en hel vecka är framför oss igen, ååh vad jag hatar måndagar.
I lördag så vare Kearney Invite, och jag, andrea, ashley och bryn sprang 400 stafett, och vi vann!! JIPPIE!
Idag har det inte hänt så mycket, skola, track practise och sen hem och göra lite läxor medans jag tittade på Pretty Little liars, så otroligt bra serie!!
I lördag hoppade jag också längdhopp och sprang 200 m. I längdhopp hoppade jag som längst 13.4 ft vilket var helt ok för att vara första gången och bara ha tränat 1 gång, 200 m vann jag hitt heat :)
men nu ska jag ta o gå och lägga mig! 

SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

nämen lisa! jag visste inte att du sprang så snabbt ;) härligt jobbat kompis!! :D puss<3

2011-03-24 @ 19:32:02
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Livet leker för dig,underbart, puss---mormor

Hej Lisa bra att du visar vad svenska flickor ka, de är bra på mycket, men snart är din vistelse där borta slut, alla här hemma längtar efter dig, vi kommer att storma Borlänge i sommar, när du kommer hem.Kram från mormor.

2011-03-27 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0