3-13-11

Så var det söndag kväll igen o har precis kommit hem från en promdressing tur i Kearney med Kari och Ryan.
Efter ca 1 timmes letande så hittade hon en perfekt klänning. Och måste bara säga att det är något speciellt med mig för varje gång jag har gått o shoppat med nån av mina vänner så har de fått rabatt på det som dem köper ;)
Fick också köpa lite grejer, det blev ett par nya springskor, strumpor och ett par sring shorts! :)
Igår var det jättebra väder, som en svensk sommardag, då passade en av våra kossor på att föda världens sötaste baby-bull, vi döpte honom Dummer, och han är grå/svart och världens sötaste! ;)
Men nu ska jag ta o sova lite,
SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu vill vi se bild på Dummer.

Jag ska komma ihåg att ta med mig dig på mina klädshoppingturer när du kommer hem om du ser till att behålla "gåvan". ;-)

2011-03-14 @ 06:38:23
Postat av: lovisa

Godmorgon!:)

2011-03-14 @ 07:29:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

men haha det är klart! swedish girl!!

aaaw kort kort kort :D

2011-03-15 @ 09:55:58
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0