8-5-11

Nu är det mindre än 2 veckor tills jag får se min familj igen, SO EXITED!! 

Igår (lördag) var det ännu en dag med underbart väder, så jag passade på att ligga ute i solen tills ca 12 då kom Britt o hämtade mig så åkte vi och hämtade McKenna för att åka till Kearney. Vi tittade på Soul Surfer och gjorde lite graduation shopping. Är bara 2 dagar kvar för våra seniors i skolan, så skolan kommer vara ganska tråkig o död efter att de lämnar oss för de tar upp halva high school. Menmen
Idag så var vi i kyrkan och de hade vad de kallar graduation appreciation, de ger en handgjord filt till varje senior som är medlem i våran kyrka, och eftersom att det är mitt sista år här så fick jag också en. :) Efter det så var det jobb dax och vi jobbade ute i trädgården i flera timmar med klarblå himmel, inte ett enda moln på himlen och runt 90 grader F vilket är runt 30 grader C.  Så efter att ha haft bonnbränna i några veckor så blev jag av med den men istället så har jag en bränna efter ett brottarlinne. Inte så genomtänkt kanske menmen c'est la vie.
13 dagar tills min familj kommer
20 dagar kvar i Eustis
27 dagar kvar i USA
vårat väder -->  http://www.weather.com/weather/tenday/69028
SEE YA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0